Simple Eurjpy Forex Trading Strategi


EurJpy handelsstrategi Sjekk ut EurJPY på Tokyo åpent, gå tilbake år - bare skjær ut 3.00 (GMT3) stearinlyset (7am Tokyo og BD-klokka 6.00) Bruk motsatt av utløserlyset som stoppstoppmålet 100 pips. Noen dager gir det 400 pips, men hei når det bryter ut i Tokyo åpent, flyr det virkelig, for det meste 100pips for dagen - selv om du lukker det klokka 18.00 (GMT3) - vil du ta det meste av flyet. Sjekk det ut, dette er så enkelt. Jeg anbefaler deg at pengene ledelse er svært viktig. Ikke bruk GbpJpy Din kjære venn Azaharul islam Shohan Last ned MetaTrader 5 Copyright 2000-2017, MQL5 Ltd. Forex handelsstrategi 53 (Strategi for EURJPY 15M) Skrevet av svart 23. oktober 2012 - 23:09. Jeg laget dette som en strategi på ActTrader (selskap ActForex). I en prøvekjøring i måneden som begynte 23912 til 231012 (de siste 30 dagene) tjente jeg 116 pips med kun én handel åpen om gangen. Ved å tillate så mange bransjer å være åpne samtidig som strategien kan ringe for, tjente jeg over 140 pips. Dette er en prøvekjøring. Merk: Jeg var usikker på den Stokastiske jeg burde bruke, så jeg brukte en rask stokastisk på 533. Da endret jeg parameterne bare litt. Jeg satte begge Stop og Limit til 30 pips. Jeg snudde Trailing Stop. Jeg la til en Martingale-lignende multiplikator på 2 som ble brukt på de neste handelspartiene etter en tapende handel. Jeg hadde 2 tapende handler og 9 vinnende handler. En av de vinnende handler hadde 4 mange på grunn av at multiplikatoren ble brukt etter de 2 tapende handler. Resultatene var over 380 pips for måneden. Den laveste drawdownen var -10 pips. Deretter testet jeg den siste måneden (samme tid som med USDJPY, ovenfor) ved hjelp av EURUSD. Jeg brukte alle de samme innstillingene, bortsett fra at jeg fant ut at jeg trengte å bytte Buys for Sells, og selger for kjøper. Det jeg mener er, hver gang handelen ville gå lenge, hadde jeg det gått i stedet. Og jeg hadde shortsene lenge. Resultatene for EURUSD var 13 seire og 5 tap med ytterligere 9 partier opprettet på grunn av måten de tapende handlingene oppsto. De endelige pips var over 360. Deretter testet jeg GBPJPY. Jeg måtte bytte langene og shorts tilbake til måten de opprinnelig var i den første testen ovenfor. Det var 6 seire og 5 tap. Den endelige pips var bare 38. Testing kan variere vilt fra måned til måned. Jeg skal prøve å teste tilbake 90 dager. Skrevet av Bruker den 24. oktober 2012 - 03: 01.Simple forex strategi for nybegynnere primært brukt til å kjøpe dips i bullish markeder mens selge rally i bearish markeder. Det er en universell handelsstrategi som fungerer på hver tidsramme og valutapar. Lar oss se nærmere på hvordan det fungerer. Formålet med denne strategien Kjøpe dips i oppadgående markeder. Selge rally i nedadgående markeder. Strategien består av to bevegelige gjennomsnitt. En kjøpsone opprettes når kortsiktig glidende gjennomsnitt krysser det langsiktige glidende gjennomsnittet underfra. Tvert imot opprettes en selgesone når kortsiktig glidende gjennomsnitt krysser det langsiktige glidende gjennomsnittet fra ovenfor. Se bildet nedenfor. Kjøpssonen vil bli brukt til å handle langsiktige signaler og salgssonen for å selge salgssignaler. Kjøp og selg signaler KJØP Signal: Kjøp sone Laquerre krysser fra under 0.15 tilbake over 0.15 Selg Signal: Selg son Laquerre krysser fra over 0.75 tilbake under 0.75 KJØP Signaler: Sett stoppfall 1 pip under det nyeste støttenivået. SELL Signaler: Sett stoppfall 1 pip over det siste motstandsnivået. Profittmålnivåer Total handelsrisiko x 1,5 I eksempelet ovenfor ble det opprettet en salgssone av de to bevegelige gjennomsnittlige systemene, 5EMA har krysset 200 SMA ovenfra og dermed opprettet en salgssone. I dette tilfellet vil vi bare se etter selgehandler. Som du kan se, krysser Laquerre-indikatoren tilbake fra over 0,75 tilbake under og vi selger umiddelbart EURUSD på 1.3127 (ved åpningen av det nye lysestaken). Vi plasserer vårt stoppfall over det nyeste motstandsnivået ved 1.3191. Total risiko (pips): 64 Beregningsmål: 64 pips (risiko) x 1,5 96 pips (TP 1.3031) Du kan laste ned Laquerre-indikatoren her gtgtgt Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Alle artikler, systemer, strategier, anmeldelser, vurderinger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsråd. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil.

Comments