Price Action Forex Retters Fri


Lær Forex Using Price Action Jeg tror at smarte handelsmenn, som ønsker å lykkes i Forex, må mestre pris handling, og deres handelspsykologi. Pris handling er den enkleste måten å lære Forex trading, og handelspsykologi sikrer at du handler på den riktige måten. Glem å bruke forvirrende indikatorer. Glem å bekymre deg for enhver handel. Glem om handel uten en plan. Hvis du vil lære Forex på riktig måte, kan jeg hjelpe deg. Ta litt pris handling handler denne uken Bli med min ukentlige nyhetsbrev for å få min siste pris handling analyse og mine handels tips. Behandle din handelspsykologi, bygg din handelstillit, og ta noen handler med meg. Hva venter du på hvor du skal begynne. Du vil lære Forex, men du vet ikke hvor du skal begynne. Vel, jeg designet forex4noobs for å ta deg fra det grunnleggende til og med til avansert prishandel. Jeg dekker også handelspsykologi og pengestyring. Så du kan lære alt du trenger om Forex her. Nedenfor kan du se en steg-for-steg guide. Denne veiledningen tar deg gjennom forex4noobs, og komme i gang på reisen din for å lære forex trading. Trinn 1: Grunnleggende Hvis du vil lære Forex, er Forex Education Academy ditt første skritt i læringsprosessen. I motsetning til andre sparer jeg ikke tiden din med ubrukelig Forex-grunnleggende, jeg lærer deg bare hva som trenger å vite. Trinn 2: Handelsplan Før du begynner å handle, trenger du en god megler, og en god handelsplan. I det gratis videokurset lærer jeg deg hvordan du finner den rette megleren, og hvordan du oppretter en solid handels - og pengehåndteringsplan. Trinn 3: Handelsstrategi Min prishandlingsstrategi vil lære deg avanserte prishandlingsteknikker. Som jeg sa ovenfor, tror jeg at nye handelsmenn må mestre pris handling, så jeg deler strategien med deg. Trinn 4: Forex Blog Ukentlig pris handling analyse, over 20 timers registrerte Forex webinarer, handelspsykologi og tips. Du finner alt dette på Forex bloggen min. Jeg har blogget i åtte år, så det er mye å gå gjennom The Advanced Traders Mindset Course Tre handelsbaner, One Result Copyright copy 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alle rettigheter reservert. Vilkår for bruk. Personvernregler NO FINANCIAL ADVICE - Informasjonen på 2ndSkiesForex, og enhver korrespondanse fra 2ndSkiesForex eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet, er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller noen andre. DU SKAL IKKE GJØRE NOGEN BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN INFORMASJONEN PÅ DENNE SIDEN UTEN UNDERVIRKNING UAVHENGIG FORSIKTIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED EN PROFESSIONELL MAKKER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR. Du forstår at du bruker all informasjon som er tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet, på din egen risiko. RISIKOERKLÆRING - Handelen med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Alle som ønsker å investere, bør søke sin egen uavhengige økonomiske eller profesjonelle råd. Han, jeg er Johnathon Fox. Da jeg først startet reisen min på markedene, begynte jeg som de fleste gjør. Jeg prøvde så mange systemer, indikatorer og metoder som jeg kunne finne, samlet og lese alle tilgjengelige bøker, og brukte tidskrypende fora for den ene metoden som ville bringe rikdomene mine. Jeg blåste mye penger, tid og live trading kontoer. Da jeg startet, var det ingen nettkurs for å vise meg eller lære meg om pengehåndtering, strategier, eller at jeg ikke skulle være konstant over-trading og jagte tapene mine. Jeg forstod ikke engang hva disse begrepene betydde. Du trenger ikke å gjøre de samme feilene, som jeg allerede har lært dem for deg. Etter mye tid og frustrasjon, trakk jeg endelig ut at handelsmennets hjerteforankring er den mest kraftige eiendelen de har. Jeg lærte også hvor mye det er vår største svakhet hvis vi ikke bruker det ordentlig. Svart boksystemer og forsinkende indikatorer eller Holy Grails virker helt enkelt ikke. Jeg har arbeidet ut at det ikke er noen Holy Grail. Hemmeligheten for meg var å trene at det faktisk ikke er noen hemmelighet, og måten å tjene penger på Forex-markedet konsekvent, er med en smart og påvist logisk strategi som enhver handelsmann kan lære om de velger å ved å lære trinnene for høy sannsynlighetshandel og handler med kanten i deres favør over markedet. Så, hva er den store hemmeligheten du kommer til å lære å handle som en profesjonell. Tror du virkelig de store gutta, inkludert bankene, handelsfirmaene og profesjonelle handelsfolk sitter fast på datamaskinens skjermer hele dagen med indikatorer selvfølgelig ikke den store gutter som banker og store handelsfirmaer forstår at prisen er nøkkelen til alle bevegelser i Forex-markedene, og å kunne lese Raw Price vil gi dem kanten de trenger for å tjene på markedet. Det er akkurat det samme som vi her på Forex School Online. Handelsmetoden du skal lære trinn for steg i livet ditt, er basert på ren prishandling, og du vil bli lært hvordan du finner stor sannsynlighet, men lavrisiko pris handling handler som kan gjentas igjen og igjen i mange markeder amp tidsrammer. Gjennom årene har jeg mestret kunsten å lære hva markedene sier, og lavrisikohøye sannsynlighetsprisaksjonsoppsett som handelsmenn kan bruke til å tjene på markedene. Dette nettstedet ble utviklet for å hjelpe handelsmenn akkurat som deg selv, lære disse nøyaktig samme strategiene for å lykkes. Når du blir medlem i livet, får du tilgang til alle nøyaktig samme teknikker og strategier jeg bruker i min egen handel som har gjort meg så vellykket. Du skal få en konkret forståelse av hvordan du handler råprishandling med mange forskjellige strategier, inkludert strategier som ikke er diskutert på det offentlige nettstedet. Bare for å si en rask takk, Johnathon. Jeg har handlet i årevis, men kommer aldri hvor som helst. Alltid handle med små mengder, men nå takk til deg, siden jeg har gått med og tatt kurset ditt, har jeg jevnt gått fra 500 pund (750 USD) på min handels konto til over 5000 (7 750 USD). Det har bare vært noen måneder, men jeg handler fornuftig bare med å risikere 1-2. Uansett, bare å sende deg en rask e-post for å si takk. Som medlem av livet, skal du lære trinnvis hvordan du handler hele prisaksjonshistorien og sette hele diagrammet sammen for å gjøre store sannsynligheter. Kurshandlingene, videoene og artiklene kommer til å ta deg gjennom det grunnleggende, for eksempel hvordan du markerer dine store støtte - og motstandsnivåer, gjennom til de mer grundige temaene, for eksempel handel med ulike markeder, områder og hvordan å gjøre større risiko belønning bransjer i trender. Hva du skal lære å Lære du vil være i stand til å gjøre høy sannsynlighet En handel tid og tid igjen Vil du lære å administrere handler med prishandling I det avanserte kurset og medlemmene bare videoer, skal du lære hvordan å ta avanserte inngangssignaler som vi ikke diskuterer i offentligheten, for eksempel breakouts, touch-bransjer, fake-outs og fortsettelser. Dette er alle oppsett som kan gi deg et større utvalg i arsenalet ditt og betyr at du kan gjøre flere handler. Du skal også lære hvordan jeg setter opp både min bank og handelskontoer, slik at du kan se hvordan en profesjonell handelsmann setter opp sin handel. På den måten kan du begynne å tenke på hvordan du vil få din handel satt opp for å begynne å flytte bort fra amatørsiden av tenkningen. Dette vil også hjelpe deg å gjøre bruk av hver krone du handler med. En av de viktigste faktorene i medlemskapet er medlemmenees eneste artikler og spesielt, du skal bli vist nøyaktig hvordan du skal formulere din egen handelsplan, inkludert hva dine regler skal være og hva en prishandlingsplanlegger plan må ha i den. Hvordan vil du bli vist? Avansert pris Handlingsstrategier Hvordan du håndterer pengene dine og hvordan du håndterer dine handler, vil ofte avgjøre om du er en langsiktig lønnsom handler eller en langsiktig taper. Derfor bruker vi så mye tid på vår utdanning, med fokus på dette emnet i medlemmene, og også hvorfor vi gjør ekstra ting som treningsøvelser i løpemedlemmer, og hjelper medlemmer med å utøve sine fagledelsesferdigheter i forumet. Når du blir medlem, skal du lære hvordan du bruker avanserte Money Management-teknikker for å ta vare på handelspengene dine, og når og hvordan du håndterer handler i de ulike markedstypene, for å enten se etter større risikobesvar eller beskytte din kapital, avhengig av prishandlingen og utdanningen som du vil bli undervist. Du vil også lære nøyaktig hvordan jeg personlig håndterer mine egne handelsregnskap. Medlemmene bare videoer både kompliment kursene og lære nye emner som er lettere undervist på et diagram og kamera. Det er over 25 viktige medlemmer, bare handelsvideoer og teller da Johnathon regelmessig lager nytt innhold og lærer medlemmer med nye leksjoner. Dette er en super viktig medlem for deg, og det er en fordel at de fleste kurs ikke vil tilby uten mye mer penger. Å bli medlem betyr at du får direkte tilgang og full støtte til Johnathon via e-post når som helst du trenger med absolutt alt du trenger. Dette er en stor del av medlemskapet ditt og hvor du skal få mange fordeler. Dette er hvor mange medlemmer legger inn sine liveoppsett og stiller spørsmål om alt de trenger hjelp med. Forumet har fire eldre handelsfolk. Johnathon, og en annen trener er der de fleste dager for å hjelpe deg med alt du trenger. Hei. Først av alt må jeg si at jeg virkelig likte kurset ditt og at det har gitt meg tilliten til at jeg trengte å begynne å handle profesjonelt. Jeg har tatt andre pris handling kurs før, men enkelheten i metodene dine og din psykologi har tatt min handel til et annet nivå. Din vekt på bare handel En oppsett, oppføringer på pause med momentum, og bare ved hjelp av RS-nivåer var de manglende stykkene av puslespillet for meg. Etter å bli medlem, fant jeg ut at alt jeg ikke forstod om handlingsprisen, ble fullstendig oppklaret gjennom begge kursene og medlemmens forum. Medlemmens forum var definitivt det mest nyttige verktøyet i min reise som en prishandler som kunne dele ideer og lære av mine feil. Jeg vil definitivt anbefale FSO CourseLifetime-medlemskapet til alle som ønsker å handle, fordi de prinsippene som læres i kurset, ikke bare er effektive, men de er enkle og enkle å forstå og ikke bare gjelder for handel, men også i livet. Johnathon, jeg jobber gjennom ditt første kurs. Alt jeg kan si er WOW. Hva en enorm ressurs du har opprettet. Jeg har mye å lære og jeg er veldig glad jeg fant materialene dine. Det er søndag kveld her i USA, og jeg spiser tiden min med uvurderlig informasjon. Det er spennende å være lærer. Det er fantastisk å lære av en god lærer. Dr. Rock (Donald Schnell) Jeg har gjort kurset overkommelig til 287 USD, noe som er mindre enn kostnaden for en tapende handel fordi jeg vil at du skal kunne få utdanningen du trenger for å lykkes. Hvis du vil bli en mer selvsikker og vellykket handelsmann, så er dette kurset kurset for deg. Du kommer til å få tilgang til livet ditt, så snart du registrerer deg. Det er ingen venter rundt. Uansett hvilken tid du registrerer deg fra hvor som helst i verden, får du øyeblikkelig tilgang. Spesiell merknad: Når du betaler, kan du velge enten PayPal eller Kredittkort. Kredittkortene som aksepteres er: Visa, Master Card, Discover Card, American Express og eCheck. Du trenger ikke en PayPal-konto hvis du vil bruke kredittkortkortet ditt. Når du er på PayPal-skjermen, trykker du på Betal med kredittkort eller debetkort. Direkte bankpengeroverføring kan også ordnes ved å sende e-post til supportteamet Kontakt oss. Lifetime Access - Ingen flere avgifter NOENSINNE Alle oppdateringer, nye leksjoner, støtte, amp Future forbedringer er alltid inkludert Registrer deg nå og aldri betale et annet cent, bare bare 287 USD - Betal via kredittkort eller PayPalPRICE ACTION Du kan i utgangspunktet se nøyaktig hva som skjer i markedet Ja. Jeg vet at det er indikatorer som vil fortelle deg hvor støtte - og motstandslinjer er. Ja. Jeg vet at det er indikatorer som vil fortelle deg hvor breakout nivåer er. Ja. Jeg vet at det er indikatorer som forutsier hvor prisen er på vei. Mitt forslag er å teste disse indikatorene ut for deg selv. Jeg er sikker på at du vil være helt underwhelmed med hvordan unintuitive de fleste av dem er. Igjen, hvis det var så enkelt å tjene penger ved å slapp på et par av disse magiske indikatorene, ville ingen slite med å tjene penger. Du må se det med dine egne øyne. Du bør kunne se et støtte - og motstandsområde bare ved å bare se på et diagram. Det er ingen formler involvert. Det handler om å forstå hva du ser. Målet mitt er å få deg til å se markedet gjennom dine egne øyne. Ikke filtrert gjennom en stokastikk, MACD, RSI, eller annen lagringsindikator, som tilsynelatende har innsikt i markedet. Med prishandlingshandelsbanen Jeg viser deg: Du er bare bundet av dine egne begrensninger. Dette betyr ikke at du bør handle ALT valutapar, bare fordi du kan. Jeg er sikker på at du finner ut at visse handelspar er mer gunstige for din egen personlige handelsstil (konservativ eller aggressiv). Men det er fint å vite at du har muligheten til å finne ut selv. Så, hva er det som du får i prisen Handlingskurs. Du får tilgang til min medlemsside som har masse innhold og over 6 timers video. Jeg vil også forsikre deg om at du forstår konseptene som diskuteres i kurset. Mens jeg forklarer og underviser disse konseptene er viktige, er det ingenting bedre enn å se dem i sanntid. Så, hva jeg gjorde i løpet av en 2 ukers periode, er jeg registrert 19 handler som jeg tok. og jeg forklarer i detalj hvorfor jeg tok disse handler. Jeg forklarer begrunnelsen bak hver handel, mine oppføringer, utganger, stopper tap, etc. Jeg endte med å ha 15 vinnende handler og 4 tapende handler, totalt 1245 pips. Som jeg sa, vil jeg sørge for at alle forstår disse konseptene, så jeg planlegger å lage nye videoinnhold basert på tilbakemeldingene jeg får fra klientene mine. Så hvis det er noe som må oppdateres, blir det oppdatert. OK, dette høres bra ut, men hvor mye koster det meg. Før jeg nevner prisen, vil jeg bare si at dette bare skal være en innledende pris. Prisen vil øke uten advarsel. Når det gjør det, vil det ikke gå ned igjen. Så, vennligst ikke spør meg om du kunne kjøpe den til den gamle prisen. Men fra nå av vil jeg tilby kurset for en engangsinvestering på 197. 30-dagers pengene tilbake-garanti Du vil ha 30 dager til å teste kurset. Hvis du ikke er fornøyd med kursmaterialet og kan bevise at du i det minste har gjort en innsats for å bruke begreper som er undervist i kurset, vil jeg gi deg full refusjon. Ofte stilte spørsmål (FAQ) Spørsmål: Kan kursmaterialet brukes til å lage en forex trading robot A: Jeg har absolutt ingen anelse om at jeg ikke vet noe om tradingroboter. Men jeg tviler på det. Dette er ikke et mekanisk system jeg underviser, så jeg kan tenke meg at det ville være vanskelig å lage eksakte parametere for en robot å handle. Selv om jeg er sikker på at du allerede vet hvordan jeg føler om handel roboter :) Spørsmål: Er kurset egnet for nybegynnere A: Absolutt. Men jeg dekker ikke selve grunnleggende forex trading, som hva er en pip, hva er en grenseordre, etc. Men du kan finne mange nettsteder på nettet som dekker det grunnleggende om handel. Spørsmål: Skal jeg bli skitten Stinkin Rich Hvis jeg kjøper pris Handling Handel A: Det er absolutt ingen måte jeg kunne svare på det spørsmålet. Det er som å spørre om jeg starter min egen virksomhet, vil jeg bli rik. Alle er forskjellige. Ingen handler nøyaktig samme måte. Ingen ser på markedet på samme måte. Hvis det er det du leter etter, vil jeg sterkt oppfordre deg til å gå til et av de mange forexforaene på nettet, og sjekk ut alle de mekaniske handelssystemene som folk snakker om i trådene. Du har ditt valg av tusenvis å velge mellom. Alt arbeidet vil bli gjort for deg. Bare ikke få håpene dine oppe. Spørsmål: Hvis jeg kjøper denne kursen, vil jeg miste handler A: Selvfølgelig skal du miste handler. Dette kalles for øvrig TRADING. Det er hva vi alle gjør. Det er ikke kalt GRATIS PENGER. Jeg bryr meg ikke om hvem du er. Du kommer til å miste handler. 100 nøyaktighet i markedene kan ikke, ville ikke, og vil aldri eksistere. Hvis du vet noen som kan ha rett 100 gang på hver handel de tar, vennligst gi meg beskjed om dem. Jeg ville ELSKET å møte den mektigste personen i verden. Hvis det er forventningene dine om handel, vær så snill å slutte å handle, RIGHT NOW. Jeg garanterer deg at du ikke vil være lykkelig. Enten har du sett for mange Kjøp min handelsrobot, og gjør 100.000 per måned annonser eller du har bare en kake i himmelen slags mentalitet. Uansett, det er helt urealistisk å ikke forvente å miste handler. Hva teller er bunnlinjen. Hvis fortjenesten tar to skritt opp, og ett skritt tilbake, så er du lyse år foran flertallet av handelsmennene. Spørsmål: Er kurset komplisert for å lære et: Jeg tror ikke det. Hvis du er en indikator junkie eller har bare handlet mekaniske systemer, kan det virke vanskelig i begynnelsen, men med praksis og litt tenkning utenfor boksen ser jeg ingen grunn til at du ville ha en vanskelig tid til å lære kursmaterialet. Spørsmål: Kan dette materialet brukes på andre markeder i tillegg til Forex A: Absolutt. Jeg er personlig bare en forex-aktør, fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel med. Men husk, denne metoden er universell. Enten det er aksjer, e-mini, Russell, ETF, opsjoner, etc. pris handling er fortsatt pris handling. Du er på en korsvei Du har en beslutning om å gjøre. Du kan bestemme deg for å gå drivende gjennom et mekanisk handelssystem etter hvert til du finner den unnvikende hellige gralen som alle andre ser etter. Du kan begynne å handle litt mer seriøst, og sett deg selv bak bilens hjul. Ikke lenger vil indikatorene, handelsrobotene eller signalleverandørene ringe på bildene. DU VIL. Kurset kan nås direkte etter betaling. Du får en e-post sendt til PayPal-e-postadressen din, og gir deg innloggingsinformasjonen din. Alt er automatisert. Det spiller ingen rolle om det er midt på natten. PS! Det er på tide at du slutter å lete etter en gimmick etter en annen. Endelig finne ut hva det egentlig tar å handle forexmarkedet. PPS Også, ikke glem at innledende prisen på 197 bare kommer til å være tilgjengelig i en begrenset periode. Prisen vil gå opp For eventuelle spørsmål, vennligst kontakt meg på CFTC RULE 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke økonomisk risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. All informasjon på dette nettstedet eller en e-bok som er kjøpt fra denne nettsiden, er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og samtykker i å holde Price Action Trade og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen ufarlig på alle måter. Pris Handling Trade, 2013. Alle rettigheter reservert. Dette er immaterielle rettigheter til Jofer IM Inc. Bruken av dette nettstedet utgjør aksept av brukeravtalen.

Comments